Aby w pełni wykorzystać swoje kampanie e-mail marketingowe, musisz wiedzieć, jak skonstruować wysyłaną wiadomość.
Jeśli pojawią się problemy z treścią wiadomości e-mail, ludzie nie będą chcieli jej czytać, a wtedy staje się to marnotrawstwem. Przejdź do poniższego artykułu, aby uzyskać przydatne wskazówki dotyczące tworzenia zwycięskiej wiadomości e-mail marketingowej.Kiedy budujesz skuteczną kampanię e-mail marketingową, musisz mieć odpowiednie formularze rejestracyjne na stronie internetowej swojej firmy. Upewnij się, że masz je na każdej stronie, a także upewnij się, że znajdują się we właściwych miejscach na stronach Twojej witryny. Jest to klucz do zarejestrowania klientów.Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML. Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć. Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Dostosuj swoje e-maile i strony docelowe dla użytkowników mobilnych i tych korzystających z komputerów stacjonarnych. Pamiętaj, że smartfony mają małe ekrany, które mogą nie być kompatybilne ze sposobem formatowania wiadomości e-mail. Przytnij szerokość, aby Twoje e-maile mogły być czytane przez użytkowników bez konieczności zmiany ich rozmiaru.Powinieneś spróbować zbudować listę e-mailową najlepiej jak potrafisz, korzystając z kontaktów osobistych i internetowych. Nie powinieneś kupować ani wynajmować list nazwisk, które wyślesz e-mailem w celu podbicia biznesu. Nie ma gwarancji, że którakolwiek z osób, z którymi się skontaktujesz, będzie zainteresowana, a nawet możesz zostać zgłoszony do dostawcy usług poczty e-mail.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach. Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Nie zamieszkuj na stałe w skrzynkach swoich czytelników.
Pamiętaj, że wysyłają e-maile z wielu powodów, od pracy po rodzinę.
Prawdopodobnie dzielisz tę przestrzeń z innymi marketerami. Wysyłaj wiadomości wystarczająco często, aby pozostać na ich mentalnym radarze, ale częściej niż raz w tygodniu prawdopodobnie ich zdenerwuje i odbije się rykoszetem.Zabawa z czcionkami jest fajna i możesz ulec pokusie urozmaicenia swoich e-maili egzotycznymi czcionkami. Oprzyj się tej pokusie! Czcionki mogą wyświetlać się inaczej, a nawet być domyślnie zastępowane na czyimś komputerze. Nawet jeśli dziwna czcionka wyświetla się poprawnie, nie ma gwarancji, że odbiorca doceni ją tak samo jak Ty. Aby uniknąć wpadek związanych z czcionkami, trzymaj się czcionek, które są powszechne, łatwe do odczytania i zaniżone.Zobacz, jak wyglądają Twoje e-maile, korzystając z różnych metod, z których mogą korzystać Twoi klienci. Jeśli masz dobry projekt, powinieneś przetestować go w wielu różnych przeglądarkach i dostawcach poczty e-mail. Rozważ nawet różne systemy operacyjne. Jest to ważne, ponieważ wiadomości mogą wyglądać bardzo różnie w różnych przeglądarkach, co oznacza, że w jednej mogą być łatwe do odczytania, ale w innej są pomieszane i mylące.Jak już wiesz, bardzo ważne jest, aby treść Twojej wiadomości e-mail marketingowej była na miejscu. Jeśli wiadomość jest niejasna, trafisz na sfrustrowanych odbiorców, którzy nie będą chcieli otwierać Twoich e-maili w przyszłości. Zastosuj wskazówki z tego artykułu, aby mieć pewność, że wysyłasz odpowiednią komunikację e-mail marketingową.